Oppdatering

27 aug

20130827-214059.jpg

Da er det på tide med en oppdatering på strikketøyet. Det jeg strikker er altså en mini-Marius (som jeg kaller det 🙂 ). Vært mye jobb, så har ikke gått så fort som det pleier å gjøre.. Men nå går det fremover 🙂 gleder meg til å montere den, siden jeg enda er i øvelse på den delen! Alltid gøy å gjøre nye ting!

Har allerede begynt å planlegge prosjekter utover høsten, så det gleder jeg meg til. Noen flere som er i samme båt? Hva står på strikkeplanen?

God strikkekveld. Smil, Carin.

20130827-214819.jpg

2 kommentar to “Oppdatering”

  1. cutthroateliza 27. august 2013 kl. 21:57 #

    Det var en fin fargekombinasjon! 🙂

    • cariiin 27. august 2013 kl. 22:22 #

      Var veldig spent på resulatet med fargene, så ble veldig fornøyd 🙂

Legg igjen en kommentar

